"המצב יציב, מרן בהכרה ומתקשר עם צוות הרופאים" • מתעדכן

איתי גדסי 3 Comment on "המצב יציב, מרן בהכרה ומתקשר עם צוות הרופאים" • מתעדכן

בכל בתי הספר של החינוך העצמאי הופסקו כעת הלימודים לטובת תפילות לרפואת הגראי"ל • פרופ' רביד לקול חי: הוחל בטיפול אנטיביוטי • נתניהו: אנחנו נשנה קצת את סדר יום ישיבת הממשלה בעקבות מחלתו של הרב שטיינמן • זיהום בגופו של מרן

צילום: אלי קובין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מהמרכז הרפואי מעייני הישועה נמסר כי עקב החמרה במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה שליט"א הציבור נקרא לקרוע שערי שמים ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש.

כזכור, מרן מאושפז מצאת השבת ביחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי מעייני הישועה בעקבות מצוקה נשימתית חריפה ממנה סובל.

מקור הסיבוך הוא בזיהום שנמצא בגופו של מרן והרופאים מנסים למצוא את מקורו. מרן נושם כרגע בכוחות עצמו.

פרופ' מוטי רביד אמר היום לקול חי כי "מצבו של הרב שטיינמן יציב. הוחל בטיפול אנטיביוטי ומקווים שזה ישפיע בקרוב". לדבריו "בניגוד לשמועות על החמרה משמעותית. המצב יציב בהכרה ומתקשר עם צוות הרופאים".

מנהלי ישיבת פוניבז' פנו לראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין בשאלה האם להפסיק את סדרי הלימוד בישיבה לטובת תפילות לרפואת מרן הגראי"ל. הגר"ג אדלשטיין הפנה את השאלה למרן הגר"ח קניבסקי שהורה להפסיק את הסדרים ולקרוא פרק משכיל לדוד.

מרן הגר"ח קניבסקי שלח את חתנו הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן בנו של רבינו מרן לתפילה מיוחדת בציונו של מרן החזו"א זצ"ל. במקום כעת מנין מיוחד של בני הקיבוץ בישיבת אורחות תורה שומעי שיעורו של מרן שליט"א.

נתניהו פתח את ישיבת הממשלה באומרו: אנחנו נשנה קצת את סדר יום ישיבת הממשלה בעקבות מחלתו של הרב שטיינמן, כולנו מתפללים לרפואתו. גם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, שוחח הבוקר עם מנכ"ל בית החולים מעייני הישועה הרב שלמה רוטשילד ועם ח״כ משה גפני וביקש לדרוש בשלומו של גדול הדור הרב אהרן יהודה לייב שטינמן. ״תפילותיי נתונות לשלומו של גדול הדור הרב אהרן יהודה לייב שטינמן ואני יודע שהוא נתון בידיים הטובות ביותר. תודה לכם על הטיפול המסור ואנו פה נמשיך ונתפלל לשלומו.״

בכל בתי הספר של החינוך העצמאי הופסקו כעת הלימודים לטובת תפילות לרפואת הגראי"ל. גם ילדי ת"ת חכמת שלמה בירושלים התכנסו בהפסקה בחצרות ובמערכת הכריזה אמרן תהילים פסוק בפסוק תלמידים ומלמדים בבכיות עצומות.

בפוניבז', סלבודקה וארחות תורה הופסק הסדר ואומרים תהילים. גם הגר"י אזרחי אומר תהילים בהיכל ישיבת מיר.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    ה' ישמור וישלח לו רפואה שלמה ולכל עמו ישראל

  2. 1

    מה עדיף להגיד תהילים או ללמוד לרפואתו